mandag 27. september 2010

Siste innlegg i bloggen..

Dette blir nok det siste dere hører fra meg.  Jeg har ikke så mye kontakt med Rune, da vi har flyttet fra hverandre, og kontakten blir derfor ikke den samme som før.  Jeg ønsker å si til deg som skrev kommentar på "O'deilige sommer'"...  Jeg har ikke orket å svare på kommentaren før nå, fordi jeg ble ganske sjokkert...!  Jeg gjorde ikke dette for meg selv...! Jeg har gjort alt for Rune, og for at han skal få det bedre!!  All tid og alle penger som er brukt på "stamcelleprosjektet" er slett ikke bortkastet, da Rune har fått en bedre hverdag.  Om du hadde lest bloggen litt mer nøye, kunne du sikkert funnet ut dette før du slenger ut slike dumme påstander! 
Rune har i tillegg til å kunne gå normalt på do, fått mer energi, og en generelt bedre hverdag, ikke hatt noe problemer med allergi denne sommeren, noe som han har slitet veldig med før! :)

Jeg ønsker å takke alle som har fulgt bloggen og saken, og takke for all støtte!! Det hadde ikke gått uten dere! 
Rune skal snart på Rikshospitalet for å få en annen leges mening angående hans MS.  Kanskje han nå kan få prøve Tysabri?!? 

Ønsker alle en god høst, og takker igjen for støtte og engasjemang:)

Takk for meg:)

1 kommentar:

  1. Hei Elin!
    Ikke bry deg om dumme kommentarer! Vi er glad for alt du har gjort for Rune så han har fått en bedre hverdag. Lykke til videre i livet, både til deg og Rune:)
    Klem fra tante Eva i Oslo.

    SvarSlett