lørdag 27. februar 2010

Rolig lørdag..

I dag våknet vi tidlig.. Var og spiste frokost til ni, og Rune slapp ikke unna ris og bønner i dag! :)  Noget skepisk var han, men det ble da tomt!  Vi møtte Kenneth, Lene og Kenneths far etter frokost, og vi snakket en del om fysioterapien.  Her fikk vi ett innblikk i hvordan ukene kommer til å bli fremover:)
Jeg ble senere med danskene på en matbutikk i nærheten.  Kjøpte inn litt artig frukt, og endelig fikk jeg smake ferske mini-bananer!!!  :D (dette er noe jeg alltid har ønskert meg.. av en eller annen grunn.. Og de smakte nydelig!)
Det var sol en liten time i dag, så jeg kastet meg på en solseng og fikk lest noen sider før det igjen ble overskyet.  Tempraturen er veldig behagelig uten sol, men det er jo jammen herlig med også da;)

Tok en middag på hotellet ved siden av vårt eget, før vi trasket/rullet hjem.  I morgen har vi kun en plan, og det er å komme oss til minibanken å få tatt ut noen colonas-  

Natt natt:)


(Vi snakket litt om "The Liberation Treatment" i dag.  Legger med en link hvor dere kan lese om den.  Dette er en ny behandling de mener skal hjelpe MS pasienter.  Desto tidliger, desto bedre!  Den går i hovedsak ut på at MS pasienter ofte har tette/trange blodårer i hals regionen.  Om man har det, kan disse blokkes ut, og man mener da at man skal bli bedre.  Dette er noe jeg har stor tro på!  Man ser om man har blokkerte årer på en spesiell MR, som kalles "doppler".  Dette burde fastlegen din ha hørt om!..) http://www.ctv.ca/servlet/ArticleNews/story/CTVNews/20091120/W5_liberation_091121/20091121

3 kommentarer:

  1. Så kul att ni skaffat blogg. Låter som ni har en bra start där nere. Ska bli så spännande att höra om behandlingen! Håller tummarna, som man gør i Sverige ;)!!!

    SvarSlett
  2. Masse lykke til i morgen!!
    ser fram til å høre hvordan det går.

    Thomas

    SvarSlett
  3. takk takk:) ja, nå er vi spente! Rune har tjuv-trent litt;) fått noen tips av Kenneth.. hehe

    SvarSlett