torsdag 11. mars 2010

4.stamcelleinjeksjon

Dagen i dag startet med en time på Skype!  Alle var samlet forran dataen til min søster, for å få en oppdatering på hvordan livet utarter seg her i varme San Josè:) Bestefolka mine, foreldrene mine, søsteren min, og min skjønne nevø var samlet og klare for å snakke!  Det ble mest tull og fjas, men det var en god start på dagen;)
Etter at jeg fikk testet ut mine ansiktsmuskler ved å ha konkuranse med søster'n, om hvem som klarte å knipse bilde mens den andre lagde stygge grimaser, var det Rune sin tur å trene sine muskler hos fysioterapauten.  Fysioterapautene roste han i dag, og mente det var klar forbedring allerede!  Supert:) 

I bilde over er han ferdig med to timer trening.  Fornøyd og sliten! 

Etter treningen var det klart for 4. stamcelleinjeksjon.  Vi venter så lenge vi kan med å gå inn på sykehuset, for det er jo så kaldt der!! Brr...  Men i dag fikk vi faktisk varme tepper til å pakke oss inn med.. hehe 
Stingene til Rune ble også fjernet, og nå er det bare få dager igjen til han kan slutte med magebeltet!  Det er noe han ser frem til!!  Alt gikk bra også i dag.  Nå er det igjen fire injeksjoner i ryggraden, to i blodet, og 20 timer til med å ligge rett ut.  Det går fremover i rasende fart!:)


1 kommentar:

  1. Med all denne fysioen kommer du til å ende opp med den hunken :P

    SvarSlett