mandag 22. mars 2010

Kjøpesenter og trening.

Etter at vi kom ned til Costa Rica har vi blitt noen skikkelige morgenfugler!  Selv om treiningen ikke begynte før kl. 13.00 i dag var vi oppe tidlig, selv om vi prøvde å sove litt lenger..  Vi dro derfor på kjøpesenteret for å slå ihjel litt tid:)  Jeg er utrooolig flink til å slå ihjel tid på kjøpesenteret.. :)  Rune blir derimot  litt fortere lei, men to timer gikk likevel fort unna. 

(Rune har funnet skiltet sitt.. Han er nemlig ikke "onkel Rune", men Monkel Rune.. ;) Takker min kjære søster for oppfinnsomheten.. :p, går ikke nærmere inn på grunnen for dette.. )


To timer med trening gikk unna, og da jeg fysioterapauten kom ut med både stolen og krykkene trodde jeg det hadde skjedd noe med Rune.. Men han skulle gå uten krykker..!  Fysioterapauten måtte støtte han, men det er veldig bra de presser på!

Her kan dere se "gårturen" : http://www.youtube.com/watch?v=PKJ7jkpEDW0

Jeg fant også en en video som Dr. Fabio Solano har ute på nettet.  Han forteller her hvordan behandlingen foregår!  :  http://www.youtube.com/watch?v=3dRlOchq7n4

Etter at vi kom hjem, har det stort sett regnet.  Rune sitter å dupper i stolen forran TV'en.  Jeg tror han lader opp til morgendagen ;)

Da er det straks leggetid for oss, mens dere snart står opp.  Ha en flott dag folkens:)



2 kommentarer:

  1. Helvetes sykdom dette altså. Jeg føler med dere begge to. Men hvis det der var etter to timers hard trening, tenker jeg han går ganske bra når han er uthvilt. For eksempel om morgenen..

    Som sagt helvetes sykdom!

    Men stå på, håper inderlig at denne behandlingen hjelper dere begge...

    SvarSlett
  2. haha, monkel rune :D

    SvarSlett