onsdag 10. mars 2010

Sol og varme og trening:)

Rune er en smuuuule støl i dag, og det betyr vel bare at treningen virker!:)  Det var to nye timer med trening i dag, og han er fortsatt ved godt mot.  Etter trening gikk han også opp trappen til hotellet i ikke så ille tempo!  Vi satt ute i det fine været og spilte litt Backgammon, før det ble for varmt og Rune måtte gå inn.  Selv om vi sitter i skyggen, så er det veldig varmt nå!  Godt for noen, mindre godt for andre;)
Vi ble bedt med ut på middag av to amerikanske søstre.  Robin får også stamceller for MS, mens Lisa er med som selskap.  De er veldig morsome, og ler hele tiden:) 
Vi dro på "Inka Grill" ved det store kjøpesenteret.  Kjempekoselig kveld, med god mat og på grensen til for mye vin på de to MS-friske.. hm. :)




2 kommentarer:

  1. God morgen Elin og Rune!! Jeg og Vemund sitter og spiser frokost og leser bloggen deres(jeg leser iallefall!!) Må si jeg er skikkelig imponert over bloggen! Bra jobba! Ser at Rune har begynt med skikkelig hardtrening,spennende å se resultat av det! Gleder meg til å følge med videre. Jeg viste bildene du hadde lagt ut på fb til Martin og Tobias og de var veldig imponert!! Hils Rune,lykke til videre!!

    SvarSlett
  2. Hei begge to!
    Så hyggelig at dere kan kose dere mellom slagene da! Det betyr mye for trivselen.
    Jeg følger spent med hver dag og ønsker lykke til videre med treningen Rune! Du er kjempeflink! Takk til Elin for levende beskrivelser og bilder:)
    Klem fra tante Eva.

    SvarSlett