torsdag 18. mars 2010

6.stamcelleinjeksjon

Nå er det kveld i San Josè, og det har vært en rolig dag med lite å gjøre.  Det startet med to timer fysioterapi som vanlig.  Andre pasienter mener de ser forskjell på Rune.  Dette tar har med seg videre, og det gir selvfølgelig inspirasjon til å fortsette med å jobbe hardt! 

Stamcelleinjeksjonen gikk uproblematisk i dag også, og det er herlig å tenke på at det bare er igjen to behandlinger!!! :)
Det har vært overskyet i dag også, så det er ikke så mye å finne på.  Jeg får slått ihjel litt tid på å spille hjerneslukende spill på dataen, mens Rune "slapper av" i de fem obligatoriske timene.. eh..;)

Jeg har også fått vasket klær, også lagde jeg en herlig middag.  Dvs, jeg kokte opp vann, og helte oppi nudlene.. Er visst ikke noe særlig til kokke akkurat.. Men det viktigste er jo ikke maten, men at man blir mett! :D

Spent på hvordan natten blir.  Håper det blir som natt til onsdag, da alt gikk smertefritt, men bena er nok litt stivere i dag enn de var på tirsdag. 

Jeg prøver å bestille ett hotel ved sjøen til neste helg.  Da er Rune ferdig, og jeg nekter å reise herifra før jeg har sett hav og hvit strand!!  Rune er litt bekymret for varmen ved havet, men så lenge vi får ett rom med god avkjøling så går nok alt bra!  Satser på at alt går i orden, slik at vi kan få to solfylte dager før vi setter oss på flyet hjem til Norge mandag 29. :)

4 kommentarer:

  1. He, he.

    Du fortjener og se hav og hvit strand. Ikke gi deg på det.

    SvarSlett
  2. Det med bungalow ved hav og hvit sand MÅ dere bare ta med dere. Det er VEL fortjent etter HARD og INTENS jobbing for å få realisert turen til Costa Rica. Dere har også snart fullført 4 beinharde uker i San Jose`. Det har vært tøffe tak for dere begge med behandling, fysioterapi, og alt som har fulgt med. Tvi, tvi!!

    SvarSlett
  3. Tenk at tiden deres der borte snart er ferdig. Nå blir det veldig spennende å følge med fremover når stamcellene får tid til å virke. Jeg krysser alt jeg har for videre progresjon! (håper dere fortsetter å oppdatere oss her etter at dere kommer hjem.. :) Varm klem fra Tove

    SvarSlett
  4. vi kommer til å fortsette med og oppdatere her på bloggen ja! Det er jo når vi kommer hjem ting kan begynne å skje;)!

    SvarSlett