lørdag 6. mars 2010

Lørdag = fri!

Natten har gått greit, bortsett fra at Rune er veldig stiv i kroppen.  Han må ha hjelp opp fra sengen når han skal på do.  (Kùn en gang på do i natt også!).  Han sier han føler seg litt "fyllesyk" etter en stamcellebehandling.  Trøtt og sliten. 
Jeg fikk handlet litt mat og drikke i dag, da jeg hang meg på Kenneths pappa og venn opp til supermarkedet. Motorveien var mye roligere i dag, så jeg skulle nok ha klart det alene også;)  Er nok lurt å få handlet tidlig på formiddagen, enn å dundre avgårde mitt i rushen slik som i går.. ;) Jeg handlet fire poser med masse gode frukter, juicer, brød og annet småtterier for en slikk og ingenting.  Betalte ca 200kr for fire poser med matvarer.  Det gjør det så utrolig gøy å handle:)

Da vi kom hjem fra handleturen hadde solen kommet frem, og jeg fikk noen etterlengtede minutter i solen!  Jeg blir nok sett på som litt små-hysterisk når det gjelder solkrem av visse bekjente, men med god grunn! Smurte meg godt inn i dag med slofaktor 25 og 20.  Lå ikke lenge i solen, og det var hele tiden skyer som stengte for solen, men jammen skal jeg si dere at jeg er solbrent nå!!!  Griserosa er det riktige ordet..!!  Ahhhh.  Godt det er spådd overskyet igjen i morgen.. :/

Vi spiste på Kinarestauranten i dag, og maten var god.  Ettersom det er lørdag, fikk jeg med meg Rune på ett par drinker på hotelbaren 20m over der vi bor.  Det var are jeg som smaket på alkohol vel og merke.. Rune vil ikke å drikke alkohol under behandlingen, men det betyr jo ikke at han ikke kan se på meg;)  Jeg var faktisk nødt til å smake på Costa Rica sin spesialitet!  Drinken var god, men noget søt.. De sparer ikke på sukkeret her iallefall!! 

(Vi fikk høre av bartenderen at jordskjelvet i går faktisk var ganske kraftig.  Det var målt til 4,3!!  Nede  i sentrum hadde det utløst flere bilulykker pga skjelvet.. !)

Nå skal vi legge oss.  Vi ser frem til å se vulkanen i morgen:)

2 kommentarer:

  1. Hei, venner. Vi er så spente, så spente. Fint med blogg, vi får mange svar her, Elin. Takk :-)
    Vi tenker på dere flere ganger om dagen. Har Rune `fri`hver helg? Gi han en stor klem fra oss :-)

    Hilsen Anne, Richard og Adam

    SvarSlett
  2. Rune har fri hver helg ja! Det er godt. Hardkjøret begynner i dag. To timer med fysio hver dag! (ikke helg da:P)
    Han gleder seg til å komme skikkelig igang:)

    SvarSlett